Gastvrijheid in Coronatijd

Hospitality is Key

Mijn zaak vol in Corona tijd

En ineens was daar Corona. Als een donderslag bij heldere hemel veranderde alles. Je moest direct dicht en je gasten die nog binnen waren wegsturen. Daarna: eindeloos wachten, boos, verdrietig, teleurgesteld, het gevoel hebben dat je totaal machteloos bent.

En dan .. mag je weer open. Maar hoe dan?

Je hebt een plan gemaakt met de regels in de ene hand en de rolmaat in de andere.

Het is spannend want er moet hoog nodig geld in het laatje. Je moet omzet hebben een heel goede omzet. Maar hoe zorg je ervoor dat je terras vol zit, je binnen alle tafeltjes bezet hebt? Hoe zorg je ervoor dat je gasten bij jou binnen komen en belangrijker nog …. terugkomen.

De wereld is wellicht voorgoed veranderd. Wat een jaar geleden werkte, past nu niet meer. Alle reden dus om opnieuw te bekijken hoe je hiermee verder gaat. Hoe ga je gastvrijheid bieden met de uitdagingen die Corona ons geven?

Ik heb een aanpak ontwikkeld: ‘Mijn zaak vol in Coronatijd’ . Met dit plan help ik jou om je zaak weer op de rit te zetten en op te tillen naar een niveau dat je niet voor mogelijk hield. Je komt beter uit de strijd met meer tevreden gasten, een goed draaiend team en hogere omzet.

Het WOW effect op 1,5 meter? Dat kun jij!

Aanpak voor ‘Mijn zaak vol in Coronatijd’

In drie stappen help ik je verder:

In take

We hebben een kennismaking sessie zodat we elkaar beter kennen en je. Voorafgaand aan het bezoek stuur ik je mijn Corona checklist. Dit maakt voor jou duidelijk waar we het over gaan hebben en zorgt ervoor dat mijn bezoek zo effectief mogelijk verloopt en jij geen kostbare tijd verliest. We maken tijdens deze call een afspraak voor een bezoek aan jouw zaak.

Zaakbezoek

Ik bezoek je restaurant bij voorkeur met het team er bij. Ik Dit zal ongeveer twee uur duren. Samen kijken we naar het ontvangen van je gasten, het informeren, het centrale gesprek, de looproutes, etc. We nemen het allerbelangrijkste mee en ik ga jou en je team leren hoe je ervoor zorgt dat gasten op hun gemak zijn, ontspannen en kunnen genieten. Want: een ontspannen gast besteedt meer!

Evaluatiegesprek

Ongeveer twee weken na het bezoek aan je zaak hebben we contact om te kijken hoe het loopt. Wat gaat goed waar loop je tegen aan?

Na afloop ontvang je een samenvatting van de beste tips en zodat je … Dit duurt ongeveer een half uur

Ben je hier klaar voor?

  • Directe feedback en waardevolle tips om beter uit Corona te komen
  • Je team op scherp en meer alertheid op wat de gasten in deze tijd verwachten
  • Je bent klaar voor meer tevreden gasten en een hogere omzet

De investering hiervoor bedraagt nu slecht € 197,- excl BTW.